Planujesz rozbudować działalność swojej firmy o sprzedaż produktów marki własnej z zakresu chemii motoryzacyjnej? Pamiętaj o tym, że opracowanie receptury jakościowego medium nie wystarczy, by klient był w pełni zadowolony z finalnego produktu. Równie istotne jest jakościowe opakowanie, które pozwoli w jak najlepszym stopniu korzystać z medium. Dowiedz się wszystkiego, co warto wiedzieć o nabijaniu aerozoli chemii motoryzacyjnej. Szybkie menu: 1) Opakowanie aerozolowe jako integralna część produktu 2) Aerozole tradycyjne i aerozole Bag-On-Valve (BOV) 3) Zyskaj przewagę nad konkurencją dzięki wydajnym i wygodnym aerozolom Opakowanie aerozolowe jako integralna część produktu Aerozol jest opakowaniem, które w bardzo dużym stopniu ułatwia korzystanie ze środków chemicznych o przeznaczeniu motoryzacyjnym. Umożliwia dozowanie odpowiedniej ilości medium i równomierne rozprowadzenie go na pielęgnowanej powierzchni. Wybrane produkty wymagają np. spienienia, co również jest możliwe dzięki zastosowaniu odpowiedniego rodzaju aerozolu. Nieprawidłowo działający aerozol nie pozwoli wykorzystać potencjału medium nawet w przypadku opracowania najlepszej receptury. Dlatego klient uzna produkt za wybrakowany i przy kolejnym wyborze sięgnie do oferty Twojej konkurencji. Aerozole tradycyjne i aerozole Bag-On-Valve (BOV) Tradycyjne aerozole zawierają w puszcze medium, które zmieszane jest z gazem pędnym, umożliwiającym aplikowanie środka chemicznego przez rozpylacz. Natomiast w aerozolach BOV znajduje się worek wypełniony czystym medium, a gazem pędnym jest silnie sprężone powietrze, które wypełnia przestrzeń pomiędzy workiem a wewnętrzną ścianą puszki. Mimo że nabijanie aerozoli w technologii BOV jest metodą nowocześniejszą, nie oznacza to, że zawsze będzie to rozwiązanie lepsze – wybór technologii aerozoli należy zawsze uzgadniać ze specjalistami z firmy, której zleca się produkcję środków chemii motoryzacyjnej marek własnych. Zyskaj przewagę nad konkurencją dzięki wydajnym i wygodnym aerozolom Aerozole BOV w wielu przypadkach będą rozwiązaniem korzystniejszym. Jeśli zatem specyfika produkowanego medium na to pozwala, warto zdecydować się na ten wariant. Główny powód jest taki, że ten rodzaj aerozoli niesie liczne korzyści dla użytkowników produktów. Pozwalają wykorzystać niemal 100% znajdującego się w nich medium. Ciśnienie rozpylania jest takie samo od otwarcia produktu do jego wyczerpania. Środki chemiczne zawarte w aerozolach BOV można aplikować, trzymając puszkę pod dowolnym kątem. Brak palnych gazów pędnych sprawia, że przechowywania takiego aerozolu jest bezpieczne. Korzyści płyną również dla producenta – jako że w czasie produkcji nie są wykorzystywane pędne gazy o charakterze palnym, jest to proces znacznie bezpieczniejszy niż napełnianie aerozoli klasycznych. Ponadto łatwiej jest zachować właściwości medium, ponieważ w czasie ustalania receptury nie trzeba uwzględniać jego reakcji z gazem pędnym. Napełnianie aerozoli w obu technologiach znajduje się w ofercie firmy https://ondo.eu/, z którą możesz stworzyć markę własną produktów chemii samochodowej.
Oznaczenia na metkach Często zastanawiasz się nad tym jak dany ciuch wyprać? Czy dodać płyn zmiękczający, płyn …
Jak kupić węgiel na stronie PGG? Poradnik Ceny węgla w ostatnim czasie przyprawiają o zawrót głowy. Coraz więcej trudności sprawia również …
Modne fryzury i koloryzacje w 2020r – galeria Rok 2020 zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie? Nowe hity modowe, …
Ile g ma łyżeczka? Czyli przelicznik miar kuchennych Coraz więcej osób zaczyna przywiązywać wielką wagę do domowych smacznych potraw. Gotowanie – z …
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych i od czego zależy cena? Wymiana klocków hamulcowych nie powinna być odkładana na ostatni moment. Układ hamulcowy jest jednym …